جستجوی صوتی چیست و چگونه کار می کنند؟

جستجوی صوتی یکی از بارزترین روندهای جستجوگرها در سال 2020 است. در جستجوی راحتی ، کاربران روشهایی را برای تسهیل ناوبری آنلاین خود از طریق این ابزار پیدا کرده اند که نباید از آن چشم پوشی کنید. این بار می خواهیم به شما بگوییم تأثیر SEO بر این نوع جستجوها و چگونگی بهینه سازی حضور دیجیتالی شغل شما از این داده ها چیست.

جستجوی صوتی چیست و چگونه کار می کنند؟
ما می توانیم جستجوی صوتی را به عنوان روشی تعریف کنیم که در آن وسیله ای (تلفن همراه ، لپ تاپ ، رایانه ، تبلت و غیره) صدای انسان را ثبت کند تا بتواند نظمی را که کاربر داده است برای رمز گشایی از آن استفاده کند تا بتواند نتایجی را که در آن یافته اید به شما برگرداند. موتور جستجو

این اسکن ها معمولاً با جستجو از طریق متن متفاوت هستند زیرا در این موارد ، معمولاً می خواهید یک سؤال یا دستورالعمل سریع پاسخ دهید.

search sund

جستجوی صوتی مخصوصاً در لحظات کلیدی مفید است. به عنوان مثال: هنگام رانندگی ، رانندگی یا ورزش. با این حال ، هر روز استفاده در زندگی روزمره بیشتر شده است.
چرا جستجوهای صوتی برای سئو مهم هستند؟

ارقام نشان می دهد که حداقل 42٪ از متخصصان سئو روزانه از این ابزار استفاده می کنند. 20٪ از جستجوها از طریق برنامه تلفن همراه Android جستجوهای صوتی هستند. علاوه بر این ، تخمین زده می شود تا سال 2020 ، 50٪ از سؤالات از طریق تلفن همراه از طریق صدا انجام شود ، طبق گفته ی یک شرکت SEO SEO فناوری مستقر در NYC.

جستجوی صوتی به لطف فواید آنها بیشتر و بیشتر شده است. در میان آنها:

راحتی و آزادی: امکان کاوش در اینترنت را بدون استفاده از دستان شما فراهم می کند.
خداحافظی با سؤالات املایی: به شما امکان می دهد کلماتی را جستجو کنید که کاربر نمی داند چگونه بنویسد.
در وقت صرفه جویی کنید: صحبت کردن خیلی سریعتر از نوشتن است. چرا از آن استفاده نمی کنیم؟
سهولت: کاربران با دسترسی ویژه نیاز به مزیت دارند.
سرگرم کننده: چه کسی گفت که سفارش تلفن همراه خود از طریق صدا نمی تواند سرگرم کننده باشد؟

جستجوی صوتی و سئو

صحبت کردن و نوشتن فرایندهای مختلفی هستند. بنابراین ، جستجوها متفاوت است. برای پاسخگویی به سفارشات و سوالات کاربران ، باید سکوها بهینه سازی شوند.

هنگامی که ویژگی ها و مزایای اصلی جستجوها را فهمیدید ، زمان آن رسیده که این توصیه ها را که در Think Google ارائه شده است مرور کنید که باید در استراتژی بازاریابی خود مدنظر داشته باشید:

1. انطباق! حضور وب سایت شما باید با موبایل سازگار باشد و از سرعت بارگیری کافی برخوردار باشد. فقط در این صورت Google شما را به کاربرانی که به دنبال پاسخ سریع هستند نشان می دهد.

Figures indicate that at least 42% of SEO experts use this tool daily. 20% of searches through the Android mobile app are voice searches. In addition, it is estimated that by 2020, 50% of inquiries via mobiles will be via voice, according to a technology SEO company based in NYC.

2. مانند مخاطبان خود فکر کنید: هنگام ایجاد محتوا باید در مورد چگونگی پاسخگویی به نیازهای خاص مخاطبان مورد نظر خود فکر کنید و سکانس های احتمالی سؤالاتی را که ممکن است فرد در مورد یک موضوع خاص داشته باشد در نظر بگیرید.

3. تغییر مکان مجدد: بر اساس نوع محتوا و با گرایش صوتی از یک استراتژی بازار غنی از طریق طرحواره ها (میکرودیتا ، RDFa و JSON-LD) استفاده کنید.

4- مصرف کننده را تجزیه و تحلیل کنید: برای ارائه آنچه نیاز دارید ، باید اطلاعات جمعیتی ، جنس ، دستگاههای مورد استفاده ، سن و غیره را در نظر بگیرید. شما همچنین باید رفتار آنها را از طریق آنالیز وب سایت ارزیابی کنید.

5- بهینه سازی: طبق آمار گوگل ، 76٪ افرادی که جستجوی محلی را در تلفن هوشمند خود انجام می دهند ، در یک دوره 24 ساعته به یک مکان فیزیکی می روند و 28٪ از این جستجوها منجر به خرید می شوند. به همین دلیل بسیار مهم است که شما از طریق محصولاتی مانند Google My Business و Google Maps روی بهینه سازی محلی شرکت خود متمرکز شوید.

همانطور که مشاهده کردید ، جستجوی صوتی بر مبنای سئو به مقدار غیرقابل تصور تأثیر می گذارد.

نوشته شده توسط مدیر | رپورتاژ آگهی
| next page | next page